A journey of a thousand miles begins with a single step..

Sunday, October 31, 2010

Having a GOOD Times!!

Assalammualaikum...
Hey everybody!!
Anyway semalam my friend nak wat makan2.. Dah planning dari last week..
They invited me to come..
U know what?? 
I'm having Soo much Fun!!
Playing Dress up..
The food was AWESOME!!!


I know some of u guys think X elok kn sambut Halloween??
Tu kan budaya Barat..
Semalam hanyalah makan2 biasa..
Utk seronok saja pakai Costume n buat decoration Halloween..


Sampai2 je kitorang ambil gambar, makan, main game Charade.. Pastu balik..
Tapi Best giler!!
Macam2 costume yang diorg pakai..
I've never been to any makan2 yg pakai costume..
This is My 1st.. (I'm sure is not going to be the last!!)


Tapi memanglah I'm having SOOO MUCH FUNNNN!!!
Cuba teka I pakai costume apa??


I'm a FAIRY!!!!!!!!
Cute tak??
Haha..


U wanna see pictures taken yesterday??



 Mmg byk advantage jadi pelajar Medic ni... Senang nak cari decoration seram2 ni.. Haha..




 U've been such a naughty girl, No wishes for u!! Haha..






Sedap sangat3!! Yum yum..

Sebelum buat makan2 ni, Me n My friends went to Mantri Mall to get our Costumes..
N kitorg park our car n korang nak tgk x parking diorg mcm mana??
To me its kinda pelik cara diorang punya parking..


What do u guys think???

Anyway, I GTG.. 
I'm hungry, nak makan NASI LEMAK..
Sayonara!! =P

*Some of the pictures are credit to my friend, Belle (n some also mine (Of course!).. Haha..)*

No comments:

Post a Comment