A journey of a thousand miles begins with a single step..

Monday, October 18, 2010

I'm SICK!!!

Assalammualaikum...
Hey, everybody!!
I'm soooo sorry for not updating my blog...
Bukan tak mahu tapi internet rumah saya di India ada probs sikit..
So, x dapatlah nak update apa2..
Saya agak geram sbnrnya tak dapat online.. 


But Nothing interesting pun happen for the past few days ni...
Yang tak bestnya, I'm SICK!!!


I got this rash kat leher yang mula2 tak teruk pun tp lama2 start itchy..
Bila garu dia jadi panas & pedih...

Thank u adik2 kucing sekalian kerana menunjukkan leher masing2.. Hehe..
(They r so adorable!)

Esok nak jumpa Dermatologist balik.. Aishh...
Then, My allergics pun start datang...
Mataku seperti biasa merah kembali.. Aduhhh.. 
Tapi jangan risau dh jumpa Opthamologist n dia dah bagi eye drops pun..
My eyes r getting better.. =)
But my skin still.... =(

Anyway, Me n my housemates baru je beli sofa n other furnitures... 
I have lots of fun decorating my own rooms... Hehe..
Lain kalilah I show u guys picture of our living room..

Tomorrow,
Hari yang plg dinantikan2... 
(Drum roll please..)
RESULT akan keluar!!!..
Harap2 sangat LULUS..
Insyallah kalau ada rezeki mesti adakn??!! =)
Kawan2 tolong doakan saya yer... =)
MERCI sgt3!!!

Oklah.. I gtg..
See u guys later.. 
BYE!! =)

*Pictures credit to Google*

No comments:

Post a Comment