A journey of a thousand miles begins with a single step..

Monday, October 11, 2010

C.A.R.T.O.O.N.S

Assalammualaikum..
Saya ingin mengconfess sesuatu.. Ya, Saya sangat suka CARTOONS!!! Haha..


Suara tiba2 datang: Dah besar pun suka Cartoon..
Saya: Suka hatilah.. Sibuk je...
Ish..Ish... Marah pula...
X delah gurau je..


Memang saya suka cartoon walaupun umur dh 20 thn.. Hehe...
Bila cerita pasal cartoon ni teringat zaman kanak2 pula..
Saya suka sgt cartoon Hey Arnold kat channel Nickelodeon dulu..
Skrg ni kalau nak tgk Hey Arnold kena tunggu pkl 3 pg kat Astro.. (Stay up semata2 nak tgk Cartoon.. Hehe...)


Bila kat India x ada Astro mulalah mencari di Youtube..
Tgk kat youtube lagi best boleh tgk marathon Hey Arnold.. X yah nak tunggu iklan... Hehe..
Hey Arnold ni sbnrnya mengingatkan saya pada rumah.. ( Ni tanda2 Homesick ye..)


Anyway, Banyak je lagi citer kartun yg saya suka skrg mcm Spongebob.. 
Cuma citer Spongebob ni byk annoying skit especially Patrick.. Adoi!


I'm sure ramai lagi yang suka tgk kartun betul x??!!
Tak payah malu2 admit je... Hehe..



Lastly, Apa2 pun yang korang suka buat waktu tension ke @ boring buat je.. Mcm main games @ tgk cartoon.. X de had umur ye utk aktiviti sebegini... 
Malah, ia baik utk dalaman dan luaran.. Hehe..


Ok Good Bye!! See u guys real soon.. =)




*DISCLAIMER: All images video clips and audio belong to Nick, NO COPYRIGHT INFRINGEMENT INTENDED.

No comments:

Post a Comment