A journey of a thousand miles begins with a single step..

Thursday, October 14, 2010

VLOG!!

Assalammualaikum..        
Sorry for not updating for a while..
Hati tak tenang because result keluar esok.. 
I hope I pass... (Please pray for me everybody).. =)


Do u know what is Vlog??
Dari sudut pemahaman sayalah ia macam BLOG tapi guna VIDEO... Hehe...


Saya suka sgt tgk Vlog org kat youtube..
n I subscribed 2 vlogs yg saya suka tgk, Communitychannel n Shaytard...
If u guys suka, korang blh subscribe juga..
Seronoklah tgk waktu x de keje nak buat @ x de movie nk tgk...


Ni adalah video THE HAND by communitychannels: 
I thinks video dia banyak kelakar2.. 
Korg boleh cari kat youtube klu nak tgk yang lain..





Sebenarnya saya tak tahu nk cerita apa..
Dh kekeringan idea maybe sebab saya tgh risau kot... I dun know.. =$
Hati ni x tenang je selagi result x kluar, lbh worried drpd tunggu result SPM kluar dulu..
Kawan2 doakanlah saya supaya lulus.. Tq.. =)


Tadi saya terbaca satu joke ni quite funnylah jugak.. 
Saya nak sharelah with u guys..


Giving Us A Bad Name

There was a blonde driving down the road listening to the radio.
The announcer was telling blonde joke after blonde joke until the blonde was so mad that she turned her radio off.
A mile down the road, she saw another blonde out in a corn field in a boat rowing.
The blonde stopped her car jumped out and yelled, “It’s blondes like you that give us all a bad name. If I could swim I’d come out there and give you what’s coming to you!”

Anyway, see u guys real soon!! 
Siapa peminat GLEE, u should watch 2nd Season.. BEST sgt3!! 
I LUV GLEEEEEE!!!!!
Hehe... Adios!!

No comments:

Post a Comment