A journey of a thousand miles begins with a single step..

Friday, October 22, 2010

First Day in 2nd Year!!



Assalammualaikum..
As u all know that I PASSed!! & now I'm in 2nd Year of MBBS..
Rasa bersyukur sangat Alhamdulillah...
Lega je bila Datuk Ghani bgth LULUS...
Ayah pun dpt tidur lena lepas dapat tahu LULUS.. Hehe..

Anyway, semalam I went to class.. & First Lecture adalah Pharmacology..
Interesting juga sbb semua pasal drugs.. (Of courselah dah namanya Pharmaco.. Hehe..)
Mula2 agak Blur juga sbb 1st time masuk kelas.. 




I know u guys fikir apasal excited sgt minah ni dpt masuk thn ke-2?
Tahun ke 2 je bukan apa2 pun..
Sebenarnya, if u wanna know saya kantoi masa final n nilah resit paper saya..
Kalau x lulus x blh sambung tahun ke-2..
Sebab tu saya bersyukur & Gembira sangat2 dpt masuk tahun ke-2 ni.. Hehe..
TAHUN KE 2: TAHUN BARU, SEMANGAT BARU!!!
Tahun ni nak start awal study, no more last minute!! =P
To celebrate my success, I bought myself a BOOTS!! Hehe..
n I wear it on my first day of 2nd year!!..




I think u guys pun patut beli hadiah utk diri masing2 if u guys berjaya mendapat apa2 kejayaan.
Its like appreciation to urself for all the hard works & commitments in anything that u guys do..

Anyway, petang tu saya & kawan2 pergilah Kedai Buku..
Kedainya agak jauh, smpi saya tertidur dlm Autorickshaw.. Hehe.. (kantoi!)
Terima kasihlah Za kerana bahu anda menjadi bantal saya... Hehe... =P



Anda semua perasan x saya tak ada satu gigi kat gambar diatas??
Diam2 saja ye.. =P
Sebab a day before yesterday, saya cabut 4 batang gigi sekaligus..
Kenapa saya cabut begitu byk???
Silalah tanya Dentist tersebut sendiri.. Hehe..
Gurau je..
Saya cabut gigi kerana saya pakai braces..
I'm sure org yg pakai braces tahu kenapa gigi perlu dicabut..
Utk org yang x tahu, gigi itu dicabut utk beri space pada gigi yg depan untuk masuk n rapat2kan diri diorg dlm mulut saya.. Hehe.. 
So that lebih teratur...





Lihatlah betapa tekun kami membeli buku.. (Sbnrnya berlakon je! Hehe..)
Nak tengok x kesemua buku yang kami beli semalam??
Inilah dia!!


Semua subject baru tahun ni..
Pharmacology, Pathology, Microbiology & Forensic Medicine (Ala2 CSI gitu.. Hehe..)

Ingat x hari tu saya ckp nak tunjuk rumah kami lepas kami decorate??
Inilah hasilnya: =)









Cantik x??
Mesti korang fikir byknyer duit kitorg beli2 semua ni..
Sebenarnya kat India ni kalau anda pandai TAWAR-MENAWAR, anda boleh dpt dgn harga yang MURAH..
Lagipun kami share 3 org beli semua ni...
We want to make it as homey as we could..

Anyway, See u guys later..
I GTG sbb ada appoinment mata.. Nak Bersiap!...
Oklah Bye!!!
=)
xoxo

No comments:

Post a Comment